Overslaan en naar de inhoud gaan

Duvel introduceert 'Duvel Mini'

Duvel lanceert Duvel Mini met een flesje van 18 centiliter. De mini-variant moet het zware bier toegankelijk maken voor een breder publiek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je hoeft geen bierkenner te zijn om te weten: Duvel is niet voor mietjes. Met de bekende robuuste fles en een alcoholpercentage van 8,5 procent staat Duvel bekend als een zwaar bier. Maar de introductie van Duvel Mini moet het bier voor een breder publiek toegankelijk maken.

related partner content for mobile comes here

Met Duvel Mini wordt ingespeeld op de consument voor wie een regulier flesje Duvel teveel en te zwaar is. De Mini-variant, die komt in een flesje van 18 cl, moet vooral drempelverlagend werken, legt CEO Michel Moortgat uit:

‘Door de kleinere hoeveelheid kunnen de liefhebbers van speciaalbieren en vooral die van Duvel ook op de kleine momenten genieten. We willen met Duvel Mini vooral nieuwe consumenten aantrekken, waarbij het kleinere volume de drempel verlaagt.’

Het kleine flesje is vanaf nu in supermarkten en slijterijen te koop en is verpakt in een ‘mandje’, zodat de flesjes ook gemakkelijk los kunnen worden meegenomen.

In de horeca wordt het bier geserveerd in een Duvel Mini glas dat speciaal voor de introductie is ontworpen.

Duvel Mini zal gepromoot worden onder de slogan: ‘Small is beautifull’. De campagne zal worden uitgerold via winkels, horeca,  outdoorbillboards en online

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in