Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is Amerika’s B2B-campagne van het jaar

PRWeek Amerika heeft UnGrounded van British Airways uitgeroepen tot beste B2B-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op sommige plaatsen in de wereld krijgen briljante geesten niet de mogelijkheden die ze nodig hebben. Op andere plaatsen, zijn er juist weer meer  mogelijkheden dan gekwalificeerde mensen. Dit fenomeen laat zich omschrijven als een mondiaal verkeerde alignement van talent.

related partner content for mobile comes here

Topconferentie op 30.000 feet hoogte

British Airways besloot om om te helpen dit probleem aan te pakken en organiseerde een zeer bijzondere topconferentie op 30.000 feet hoogte. 100 van de meest vooruitstrevende oprichters, ceo&;s, venture capitalists, en Silicon Valley ‘game changers’ werden uitgenodigd op een vlucht van San Francisco naar Londen. Aan boord  deden ze waar ze goed in zijn: innoveren en samenwerken om een ​​effectieve oplossing voor dit groeiende mondiale probleem te vinden.

Eenmaal terug aan land, werden de beste ideeën uit dit innovatielab gepresenteerd aan de Britse premier David Cameron en VN-ITU secretaris-generaal Dr Hamadoun Toure.

Resultaten

Voor de campagne, opgezet in samenwerking met co-piloot Text100, sloot Britisch Airways partnershappen met RocketSpace en Mashery. Ook werd er met Mashable een wedstrijd gehouden en een Google Hangout georganiseerd. Het initiatief bereikte meer dan 100 miljoen Twitter-gebruikers, meer dan 225 miljoen lezers, en leverde 95% positieve berichtgeving op.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in