Overslaan en naar de inhoud gaan

Retail en BTL Vodafone naar Neboko Groep

Aan de keuze voor Neboko is geen pitch vooraf gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vodafone Nederland brengt Retail en BTL activiteiten onder bij de \NEBOKO Groep. (TBWA\NEBOKO, \NEBOKO RETAIL en \NEBOKO DOWNTOWN).

related partner content for mobile comes here

Een uitgebreide oriëntatie is aan de keuze niet vooraf gegaan. Eva Ruiz, hoofd merk en marketingcommuncatie bij Vodafone Nederland, zegt: &;Na het kennismaken met een aantal bureaus bleek al snel dat NEBOKO de beste partner is voor onze Retail en BTL communicatie. NEBOKO’s kracht om transactionele campagnes op een geïntegreerde manier aan te pakken past perfect binnen onze strategie. Ik kijk er naar uit om samen te werken met dit creatieve team en mooi werk neer te zetten.’

Vodafone zette in december vorig jaar het lead agency They en kondigde aan om met een nieuw bureaumodel te gaan werken. Vodafone neemt vanuit het interne brand-team de regie in  handen en gaat werken met verschillende specialistische bureaus. Vodafone zei toen wel samen te blijven werken met Achtung!, als een van deze specialistische leveranciers. Neboko Groep is de volgende specialist die Vodafone inschakelt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in