Overslaan en naar de inhoud gaan

PROUDdesign ontwerpt 'Fill your own' met de Tea Bar tea clutch

PROUDdesign ontwikkelde een bijzondere losse theeverpakking voor Tea Bar: de ‘tea clutch’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De clutches zijn hersluitbaar en bevatten losse thee en vijftien lege theezakjes. De clutches komen in drie smaken of, beter gezegd, drie stijlen. De winkel en webshop van Tea Bar bieden de mogelijkheid met losse thee een persoonlijke thee-blend samen te stellen volgens Tea Bar’s manifesto: ‘create your own personalitea’.

related partner content for mobile comes here

Met de tea clutch creëerde PROUDdesign een persoonlijk accessoire voor vrouwen, volgens PROUD ‘opvallend en stijlvol’. Afgeleid van een shagverpakking, maakt de tea clutch plaats voor fill your own in plaats van roll your own. De clutches zijn bedrukt met herkenbare stof- en materiaalpatronen, de binnenvoering is opgebouwd uit het Tea Bar-merkmotief. De clutch gaat open en dicht met een hersluitbaar label dat ook fashion-vormen gebruikt. De namen -Choco Chanel, Champ Chique, Mango Madness-, maken het ‘stijl-statement’ af.

PROUDdesign voerde met vier nominaties ook het klassement aan van Designbureaus, die op 25 februari bekend zijn gemaakt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in