Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkcijfers Nederland 1 nog beter dan vorige week

Nederland 1 scoort in week 7 nog beter dan de week ervoor, toen de Olympische Winterspelen in Sotsji begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over de gehele dag had Nederland 1 een gemiddeld aandeel van  36,8, tegen 30,6 in week 6. In het avondtijdvak scoorde Nederland 1 minder dan de week ervoor: 25,8 tegen 27,6.

RTL4 had over de gehele dag een marktaandeel van 13,0 en ‘s avonds 18,2. Nederland 2 was de derde zender met 7,8 en 10,5. Daarna volgt SBS6 met 5,7 en 7,9.

De publieke zenders behaalden over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 48,0% (40,3 ‘ s avonds).  De zenders van RTL Nederland hadden 20,4% (28,7) en de SBS-zenders 10,4 (14,6). De BrandDeli-zenders (Be Viacom, Discovery Networks, Fox International Channels) hadden over de hele dag samen een marktaandeel van 8,6 en in het avondtijdvak 5,8.

Schaatsen
In de top 10 van best bekeken programma’ s staat negen keer het schaatsen tijdens de OS en de uitzending van Studio Sport Eredivisie van gisteravond. De best bekeken schaatsafstand was de 1500 meter dames van gisteren met 4,401 miljoen kijkers. De 1500 meter heren van zaterdag was goed voor een tweede plaats met 4,174 miljoen ‘toeschouwers’.

In week 7 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 246 minuten. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in