
Met deze uitbreiding wordt het mogelijk om de doelgroep op meerdere devices en verschillende gebruiksmomenten te bereiken via het automated trading platform ADAPT. Als grootste mobiele uitgever van Nederland biedt Sanoma de adverteerder nu de mogelijkheid om via automated trading cross-device in te kopen. De mobiele formaten kunnen nu programmatic worden ingekocht als uitbreiding op desktop campagnes op run-of-network Sanoma. Vooralsnog kunnen de formaten alleen worden ingekocht door directe klanten. In een volgende fase is het mogelijk specifiek op mobiel in te kopen.
Marc Stubbé (CCO Sanoma): “Automated trading is een heel belangrijke inkoopvorm voor de klanten van Sanoma en snelgroeiend. ADAPT faciliteert een optimale match tussen aanbod en vraag, die steeds specifieker gesteld kan worden. We spelen met deze uitbreiding van ADAPT in op de razendsnelle ontwikkelingen en mogelijkheden van automated trading, net als de enorme groei van mobiel.”
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee