Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma brengt ADAPT naar mobiel

Sanoma breidt het huidige productaanbod van automated trading platform ADAPT uit naar de belangrijkste mobiele Sanoma titels.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze uitbreiding wordt het mogelijk om de doelgroep op meerdere devices en verschillende gebruiksmomenten te bereiken via het automated trading platform ADAPT. Als grootste mobiele uitgever van Nederland biedt Sanoma de adverteerder nu de mogelijkheid om via automated trading cross-device in te kopen. De mobiele formaten kunnen nu programmatic worden ingekocht als uitbreiding op desktop campagnes op run-of-network Sanoma. Vooralsnog kunnen de formaten alleen worden ingekocht door directe klanten. In een volgende fase is het mogelijk specifiek op mobiel in te kopen.

Marc Stubbé (CCO Sanoma): “Automated trading is een heel belangrijke inkoopvorm voor de klanten van Sanoma en snelgroeiend. ADAPT faciliteert een optimale match tussen aanbod en vraag, die steeds specifieker gesteld kan worden. We spelen met deze uitbreiding van ADAPT in op de razendsnelle ontwikkelingen en mogelijkheden van automated trading, net als de enorme groei van mobiel.”

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in