Overslaan en naar de inhoud gaan

Genept door KPN

Oud-collega en ?eindredacteur Karin Bosveld mailde ons vandaag over een staaltje onvervalste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oud-collega en ?eindredacteur mailde ons vandaag over een staaltje onvervalste 'hoe-zorg-ik-ervoor-dat-ik-geen-klant-meer-overhoud'-actie van KPN.

related partner content for mobile comes here

Lees en huiver.

'Ik heb sinds een jaar of drie, vier, adsl via - toen nog - Wanadoo en .
Wanadoo is inmiddels Orange geworden, de rekening wordt gesplitst tussen KPN en .

'Vorige maand belde KPN: of ik mijn abonnement wilde verlengen? Zo ja, dan kreeg ik de eerste maand gratis. Er had natuurlijk een belletje moeten gaan rinkelen... Waarom zou ik een maand gratis adsl van KPN krijgen? Maar het belletje rinkelde niet. Ik vond dat mij adsl-abonnement gewoon moest doorlopen en zei ja op het aanbod. Geregeld dus.

'Vanmorgen belde Orange. Mijn oude adsl-abonnement (basic) kan een stuk goedkoper! Wil ik overstappen van 'basic'naar 'family', dat de helft goedkoper is én waarbij ik gratis de Livebox krijg, zodat ik wireless kan internetten? Natuurlijk wil ik dat!

'Dan komt de hamvraag: heb ik meegedaan aan de verlengingsactie van KPN?
'Ja...', zeg ik. Helaas, dan gaat het aanbod over. Het kan niet worden geregeld. Pas over een jaar, als ik het KPN-abonnement kan opzeggen.

'Ik wist niet beter dan dat zo'n abonnement gedeeltelijk via KPN loopt. Maar dat blijkt dus sindskort niet meer zo te zijn.

'...

'Aangezien ik tóch een nieuw modem nodig heb om met mijn laptop draadloos te kunnen internetten, bel ik de Orange-klantenservice. Ik vraag wat er mogelijk is. Ze vertellen me dat als ik nu overstap op Orange telefonie, ik tegen lagere kosten ga bellen én de Livebox er gratis bij krijg. Dat doe ik.

'Jammer KPN, maar deze truc kost je een klant - volgend jaar september zeg ik ook de adsl op en doe ik niks meer bij KPN dat niet hoeft.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in