Overslaan en naar de inhoud gaan

Postbank: strategische samenwerking met Advance

De Postbank is een strategische samenwerking aangegaan met het mediabedrijf #home" title="#home">Advance, bekend van interactieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is een strategische samenwerking aangegaan met het mediabedrijf " title="">Advance, bekend van interactieve concepten zoals , 'Meer voor Minder' en 'Stay or Go'.

related partner content for mobile comes here

De Postbank zal participeren in de bestaande concepten van Advance, maar ze willen gezamenlijk ook nieuwe concepten ontwikkelen.

'Advance heeft met verschillende concepten bewezen hoe je op basis van van interactiviteit succesvol een 1-op-1 relatie kunt aangaan met consumenten. Voor de Postbank wordt interactiviteit steeds belangrijker in de communicatie en marketing met haar klanten', aldus Ron van Kemenade, directeur van de Postbank over de samenwerking met Advance.

De concepten van Advance zoals het bespaarconcept en het woonconcept passen goed bij de Postbank, zegt de Postbank. In beide concepten zal de bank de rol van financiële coach vervullen die de juiste tools en informatie beschikbaar stelt op het juiste moment en advies geeft als daar om gevraagd wordt.

In Stay or Go staat de keuze tussen verbouwen of verhuizen centraal, inclusief de financiële aspecten die hiermee samenhangen.

Vorige week werd ook al bekend dat de Postbank stapt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in