Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis = goed ?

De RandstadRail , de nieuwe lightrailverbinding tussen Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer, wordt tijdelijk gratis aangeboden, zo werd vorige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De , de nieuwe lightrailverbinding tussen Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer, wordt tijdelijk gratis aangeboden, zo werd vorige week bekend. De verbinding kent nogal wat opstartproblemen en daarom is besloten dat zolang de reizigers nog niet kan worden aangeboden wat ze verwachten, de dienst vooralsnog gratis wordt verleend.

related partner content for mobile comes here

De vaste columnist in de van reizigersvereniging juichte dit toe. Op zich is het natuurlijk ook een nobel initiatief, maar leggen we onze eigen lat niet steeds hoger ? Kweken we nu bij consumenten niet het idee dat zolang de service nog niet optimaal is, ze daar dan ook niets voor hoeven te betalen ? En wie bepaalt wat optimaal is ? Vaak hebben dienstverleners al moeite genoeg om de verwachtingen van de service bij klanten te managen.

Of stapt men hier over naar een gratis openbaar vervoersmodel, om het imago nog enigszins te kunnen redden ?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in