Gratis = goed ?


De RandstadRail , de nieuwe lightrailverbinding tussen Rotterdam, Den Haag en Zoetermeer, wordt tijdelijk gratis aangeboden, zo werd vorige week bekend. De verbinding kent nogal wat opstartproblemen en daarom is besloten dat zolang de reizigers nog niet kan worden aangeboden wat ze verwachten, de dienst vooralsnog gratis wordt verleend.
De vaste columnist in de Spits! van reizigersvereniging Rover juichte dit toe. Op zich is het natuurlijk ook een nobel initiatief, maar leggen we onze eigen lat niet steeds hoger ? Kweken we nu bij consumenten niet het idee dat zolang de service nog niet optimaal is, ze daar dan ook niets voor hoeven te betalen ? En wie bepaalt wat optimaal is ? Vaak hebben dienstverleners al moeite genoeg om de verwachtingen van de service bij klanten te managen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOf stapt men hier over naar een gratis openbaar vervoersmodel, om het imago nog enigszins te kunnen redden ?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid