Overslaan en naar de inhoud gaan

Vernieuwend wijnconcept slaat aan

In Utrecht is vorige week alweer de derde winkel van Grapedistrict geopend. In Amsterdam waren er sinds april en mei dit jaar al twee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Utrecht is vorige week alweer de derde winkel van geopend. In Amsterdam waren er sinds april en mei dit jaar al twee actief, maar het doorslaande succes heeft de wegen ook tot buiten de hoofdstad laten leiden. En daar zijn we blij mee!
Het principe is tamelijk eenvoudig. De ontiegelijke hoeveelheid, smaken en varianten die wijn ons biedt worden door middel van proefpanels teruggebracht tot 150 soorten. Deze worden weer ingedeeld in 'slechts' negen categorieën. Zo houdt je uiteindelijk drie soorten rood, drie soorten wit, bubbels, zoet en rosé over. En blijkbaar werkt het, gezien het tempo van uitbreiden.

related partner content for mobile comes here

De winkel in de Utrechtse Burgemeester Reigerstraat is volgens Grapedistrict zelf direct ook de mooiste. Opvallend is het op z'n minst, met de negen (categorie)kleuren en de verder trendy en strakke inrichting. Ook is natuurlijk het gehele assortiment online te bestellen. Maar het unieke zit 'm toch vooral in de twee leukste features: je mag als onwetende klant mee proeven en selecteren om te komen tot de uiteindelijke selectie op het schap en daarna begrijp je ook nog wat je koopt. Hoef je jezelf tenminste niet zo uit te sloven (tekst, mimiek) tijdens het selecteren van je wijntjes. Ik pas in ieder geval volledig in de doelgroep en ga snel een aanschaffen!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in