Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma favoriete werkgever in mediabranche

Sanoma Uitgevers heeft afgelopen week tijdens het Intermediair Arbeidsmarkt Event 2006 de award ‘favoriete werkgever in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andere genomineerden in deze categorie waren Endemol, Google, PCM en NOS. Er was onderzoek gehouden onder jonge, hoogopgeleide werknemers.
Nu de arbeidsmarkt weer aantrekt stellen ambitieuze werknemers steeds hogere eisen aan het imago van de organisatie waar zij voor werken of willen werken. Reden waarom Sanoma Uitgevers erg blij is met deze award. Ceo Dick Molman: ‘De prijs sluit naadloos aan bij de wens van Sanoma Uitgevers om een aantrekkelijke werkgever voor creatief en commercieel talent te zijn.’

related partner content for mobile comes here

Hoofdredacteur Karin van Gilst van Viva nam de award namens Sanoma Uitgevers in ontvangst in de Schouwburg van Amstelveen. Philips was de overall prijswinnaar als favoriete werkgever 2006.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in