`Billboard schadelijk voor Belgische koninklijke familie`
Een billboard van VictoriaMilan.be, een Belgische datingsite (voor ‘discreet overspel’) met de slogan ‘Herleef de passie –…
De Belgische introductiecampagne is binnen 48 uur gestaakt. Het Koninklijk Paleis heeft Victoria Milan verzocht om de mobiele billboards te verwijderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Victoria Milan lijkt het niet erg te vinden. Ze stuurden een persbericht met het nieuws waarin ze melden dat ‘hoewel diverse polls uitwezen dat een groot deel van de Belgen de humor van de campagne wel inzien, het verzoek (tot verwijdering) inmiddels is ingewilligd.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMet de billboardcampagne in Brussel maakte het bedrijf naar eigen zeggen ‘een knipoog naar de koninklijke troonsopvolging en discretie’. Het mobiele billboard was afgelopen dinsdag en woensdag in het Brusselse straatbeeld te zien, onder andere bij het Paleis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid