Overslaan en naar de inhoud gaan

`Billboard schadelijk voor Belgische koninklijke familie`

Een billboard van VictoriaMilan.be, een Belgische datingsite (voor ‘discreet overspel’) met de slogan ‘Herleef de passie –…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Belgische introductiecampagne is binnen 48 uur gestaakt. Het Koninklijk Paleis heeft Victoria Milan verzocht om de mobiele billboards te verwijderen.

related partner content for mobile comes here

Victoria Milan lijkt het niet erg te vinden. Ze stuurden een persbericht met het nieuws waarin ze melden dat ‘hoewel diverse polls uitwezen dat een groot deel van de Belgen de humor van de campagne wel inzien, het verzoek (tot verwijdering) inmiddels is ingewilligd.’

Met de billboardcampagne in Brussel maakte het bedrijf naar eigen zeggen ‘een knipoog naar de koninklijke troonsopvolging en discretie’. Het mobiele billboard was afgelopen dinsdag en woensdag in het Brusselse straatbeeld te zien, onder andere bij het Paleis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in