Overslaan en naar de inhoud gaan

Being There ontwikkelt Nederlandse Netflix-campagne

Netflix werd vorige week geïntroduceerd in Nederland en hiervoor ontwikkelde bureau Being There de ‘All you can’-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is uniek, zegt Olivier Koning van Being There, omdat het de eerste lokale introductiecampagne is van de Amerikaanse streaming filmdienst. Being There werd gekozen na een pitch met een aantal Nederlandse bureaus.

related partner content for mobile comes here

Het bureau ontwikkelde meerdere commercials en een online campagne, in samenwerking met Mec, voor de introductie van Netflix in Nederland. We zien daarin dat je met Netflix zoveel kan lachen, gillen of janken als je maar aankan.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Klant: Ashley Wirasinha, Carmen Verrier
Creatie: Sheldon Bont, Lionell Schuring
Strategie: Robrecht Stoekenbroek
Client Director: Olivier Koning
Idea Producers: Anita la Fors, Lonneke Grotenhuis
TV Producer: Melissa Nieveld
Productie Maatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs
Producer: Jelani Isaacs
Regie: Thijs Schreuder
D.O.P.: Robbie van Brussel
Offline edit: De Kapsalon
Online & Grading: Glassworks
Geluid: Kaiser Sound
Productie digitaal: Superhero Cheesecake

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in