Albert Heijn gebruikt te kleine prijzen
Wie kent de AH slogan 'Albert Heijn let op de kleintjes' nog? Het lijkt of de supermarktketen deze slogan wel heel letterlijk neemt. De…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Albert Heijn is een supermarktketen dat voorop loopt op gebied van mobiele ontwikkelingen. Hun Appie app behoord nog steeds tot één van de beste branded apps van Nederland. Een groot deel van de site is ook reeds mobile friendly, maar de 'verlaagde prijzen' sectie helaas nog niet. Ook de smartphone gebruiker let echter op de kleintjes, maar moet hiervoor wel eerst flink inzoomen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie pagina weergave op mobiel:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid