Overslaan en naar de inhoud gaan

Arts Holland lanceert app voor cultuurminnend publiek

Arts Holland, dat het unieke Nederlandse kunst- en cultuuraanbod in de etalage zet voor de internationale cultuurtoerist, heeft haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Arts Holland Travel Guide
De ‘Arts Holland Travel Guide’ stelt gebruikers in staat om een gepersonaliseerde reislijst samen te stellen, zowel vanaf de site als de app. Aan de hand van disciplines, agenda, routes en een kaart kunnen events en locaties in de vier grote steden worden toegevoegd. De persoonlijke ‘travel list’ gidst gebruikers vervolgens door de steden aan de hand van een routebeschrijving. Door eigen foto’s toe te voegen, kan de reisbeleving verder gepersonaliseerd worden en kan deze tijdens en na de reis worden herbeleefd en gedeeld met vrienden via social media. De app is zowel on- als offline te gebruiken zodat de toerist hoge roamingskosten kan vermijden. De gebruikersvriendelijke app is compleet geïntegreerd met de Arts Holland website, de Arts Holland kaart en gelinkt aan het open data platform. De app is gratis te downloaden in de iTunes App Store en beschikbaar in het Engels. Binnenkort zal de app ook voor Android beschikbaar komen.

Arts Holland
Onder de noemer “Discover the World’s Arts District” brengt Arts Holland het unieke Nederlandse kunst- en cultuuraanbod in de Randstad onder de aandacht van de internationale toerist voor wie cultuur het hoofdmotief is. Onderdeel van het portfolio zijn de website www.ArtsHolland.com en een mix van PR-activiteiten, social media en online campagnes rondom grote culturele evenementen.

Arts Holland is een structureel samenwerkingsverband tussen NBTC Holland Marketing, de Nederlandse Uitburo’s en Waag Society. Total Active Media is als partners betrokken in de vormgeving en ontwikkeling van de Arts Holland app en website. De campagne wordt financieel mogelijk gemaakt door de steden Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, de provincies Noord-Holland en Utrecht en Stadsregio Amsterdam. Daarnaast investeren KLM Royal Dutch Airlines, Stichting Internationale Culturele Activiteiten (SICA) in Arts Holland.

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in