Ogilvy wil met Espresso start-ups helpen
Ogilvy PR wil met haar nieuwe dienst 'Espresso' startups en opkomende merken op een laagdrempelige manier helpen op gebied van PR.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwe PR dienst zal door startups modulair afgenomen kunnen worden en vooral betaalbaar en volgens het bedrijf eenvoudig inzetbaar zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ogilvy PR wil met Espresso jonge bedrijven aan zich binden en met hen meegroeien. Naast de support op PR biedt het bedrijf ook haar internationale netwerk aan als extra service. Ogilvy PR heeft wereldwijd meer dan 85 kantoren en is onderdeel van reclamegigant Ogilvy. Enkele startups hebben zich al aangemeld, waaronder SpotRight en Rock Health.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOgilvy weet jaarlijks een flinke hoeveelheid Mobile Lions nominaties in de wacht te slepen.
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid