Harm Schweigman nieuwe general manager Nakko Media
Mobiel internet groter dan vast internet in 2014In 2012 deed het gebruik van mobiel internet nauwelijks onder voor het gebruik van vast internet, toch spendeerden adverteerders slechts drie procent van het digitale budget aan adverteren op mobiele apparaten. De verwachting is dat mobiel internet het gebruik van het vaste web in 2014 overstijgt. “Er zijn heel veel nieuwe en nog onbenutte mogelijkheden voor adverteerders. Denk aan location based targetting maar ook het gebruik van de kalenderfunctie, routenavigatie en direct bellen of sms’en”, aldus Schweigman. “Die mogelijkheden willen wij met Nakko Media invullen en daarmee het sterkste, onafhankelijk netwerk in mobile advertising zijn.”
Len Clabbers directeur Nakko Services: "Met Harm halen we een schat aan advertising en digital media ervaring in huis die ons zal helpen de sterke groei van Nakko Media in goede banen te leiden. We zijn er van overtuigd dat Harm Nakko Media verder uit kan bouwen tot marktleider in mobile advertising.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid