Overslaan en naar de inhoud gaan

Harm Schweigman nieuwe general manager Nakko Media

Harm Schweigman is deze maand als general manager bij mobile marketingbedrijf Nakko Media gestart. Schweigman was hiervoor werkzaam als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobiel internet groter dan vast internet in 2014In 2012 deed het gebruik van mobiel internet nauwelijks onder voor het gebruik van vast internet, toch spendeerden adverteerders slechts drie procent van het digitale budget aan adverteren op mobiele apparaten. De verwachting is dat mobiel internet het gebruik van het vaste web in 2014 overstijgt. “Er zijn heel veel nieuwe en nog onbenutte mogelijkheden voor adverteerders. Denk aan location based targetting maar ook het gebruik van de kalenderfunctie, routenavigatie en direct bellen of sms’en”, aldus Schweigman. “Die mogelijkheden willen wij met Nakko Media invullen en daarmee het sterkste, onafhankelijk netwerk in mobile advertising zijn.”

related partner content for mobile comes here

Len Clabbers directeur Nakko Services: "Met Harm halen we een schat aan advertising en digital media ervaring in huis die ons zal helpen de sterke groei van Nakko Media in goede banen te leiden. We zijn er van overtuigd dat Harm Nakko Media verder uit kan bouwen tot marktleider in mobile advertising.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in