Overslaan en naar de inhoud gaan

Wil de echte beïnvloeder nu opstaan?

Er wordt veel gesproken en geschreven over de de zogenaamde 'influencers' in de blogosphere ofwel over belangrijke beïnvloeders. En het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er wordt veel gesproken en geschreven over de de zogenaamde 'influencers' in de blogosphere ofwel over belangrijke beïnvloeders. En het zal niemand verbazen dat deze beinvloeders een aantal karaktereigenschappen delen. Althans volgens een artikel op (via )

related partner content for mobile comes here

Zo zijn beïnvloeders zijn onder meer:

- Natuurlijke 'leiders'
- Geëngageerd
- Optimistisch
- Idealistisch
- Leergierig
- Gehecht aan hun vrijheid
- Ondernemend of ondernemer

Beiïnvloeders hebben een brede belangstelling en laten zich inspireren door alles wat ze om zich heen zien, lezen en horen. Zo doen ze nieuwe inzichten op en ze beschouwen het als een uitdaging om de daaruit voortkomende ideeën in goede banen te leiden.

Beïnvloeders komen vaak uit de praktjk, het zijn gebruikers, ontwikkelaars, journalisten, marketeers.

Maar de kern van de zaak ligt wat mij betreft hierin: Beïnvloeders houden van mensen en delen hun kennis en ervaring graag met andere mensen. Dat is hun kracht want zij kunnen ertoe bijdragen dat een product of dienst geadopteerd wordt idoor de markt. De kunst is dan ook om hun aandacht te trekken, ze te betrekken bij wat je doet en ze voor je te winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in