Televisie op je mobiel
Een vijftal bekende Nederlanders, waaronder Winston Gerschtanowitz (mede-eigenaar Media Republic) en Jort Kelder, doen mee. Iedere televisiemaker neemt een bepaald thema voor zijn rekening, waaronder showbizz, business, fun en gadgets. De filmpjes zullen vooral bestaan uit close-ups, korte uitzendingen die snel tussendoor te bekijken zijn. Bas Verhart, mede-oprichter en directeur van het interactieve communicatiebedrijf, noemt het een nieuwe manier van televisie maken, toegesneden op mobiel kijken. Hij zegt tegen Emerce: ‘Het gaat hier niet over het één-op-één overzetten van bestaande televisieprogramma’s naar de mobiele telefoon. We bieden een aangepaste manier van presenteren.’
De dagelijkse filmpjes zijn in eerste instantie alleen te zien via de mobiele telefoon, later stadium kunnen consumenten de programma's via internet bekijken.
De filmpjes worden gratis aangeboden, kijkers betalen alleen voor dataverbruik. Media Republic is onder meer bekend van de sms-soap 'Jong Zuid'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid