Overslaan en naar de inhoud gaan

Remco Frank aangesteld als creative director van Bravoure

Frank (46) komt van creatief bureau Disxt. Hij wordt tevens onderdeel van de directie van Bravoure.
remco frank bravoure
Remco Frank
remco frank bravoure
Remco Frank

Digitaal bureau Bravoure heeft Remco Frank (46) aangesteld als creative director. Hij is deze maand gestart. Het betreft een nieuw vormgegeven functie binnen het bureau. Frank komt tevens terecht in de directie van Bravoure, naast oprichter en strategy director Anthony Thissen en managing director Kim Krauwel. 

related partner content for mobile comes here

Frank brengt zo'n twintig jaar (digitale) reclame-ervaring met zich mee, die hij opdeed bij onder meer MediaMonks, IO Digital en meest recent als chief creative officer van Disxt. 

Frank moet de propositie van Bravoure verder uitdragen en het 'creatieve gezicht' van het bureau vertegenwoordigen, meldt Kim Krauwel.

Krauwel: 'Om te blijven groeien, ook internationaal, is de waarborging van creatie en strategie binnen Bravoure cruciaal. Met de komst van Remco zijn we verzekerd om het bureau naar een volgend niveau te tillen.'

Frank vult aan: 'Met de focus op digitale strategie neemt Bravoure het voortouw in het online landschap, ik ben verheugd om daaraan bij te dragen.'

Het Amsterdamse bureau Bravoure, opgericht in 2008, werkt met een team van 35 personen voor opdrachtgevers als Amsterdam Dance Event, Eye Filmmuseum en Change Inc.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in