Overslaan en naar de inhoud gaan

Storyboard benoemt Joost Peper tot partner en operationeel directeur

Peper komt van MediaMonks. Hij neemt bij Storyboard plaats in de directie naast ceo Martijn de Kemp.
joost peper storyboard
Joost Peper stapt in bij Storyboard
joost peper storyboard
Joost Peper stapt in bij Storyboard

Het Amsterdamse influencer marketing-bureau Storyboard heeft Joost Peper (43) aangesteld als partner en operationeel directeur. Hij neemt naast oprichter en ceo Martijn de Kemp plaats in de directie van het bureau. Peper heeft ruime ervaring in de media- en reclamewereld, bij bedrijven als Fitzroy, Vice en meest recent MediaMonks.

related partner content for mobile comes here

Clubhuisgevoel

Peper wordt verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse activiteiten en het uitbouwen van het team van Storyboard (10 fte), onder meer als gevolg van een nieuwe samenwerking met Unilever, zo meldt het bureau. Peper zelf spreekt van een 'clubhuisgevoel' bij het bureau dat voor hem aanstekelijk werkt. 'Pionieren met een klein en enthousiast team geeft het gevoel dat we stapje voor stapje de wereld veroveren. Daar doe ik het voor.'

Storyboard bedenkt en maakt influencer marketing-campagnes voor partijen als Axe, Duvel, Robijn en Statiegeld Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Joost Peper

And we are live. Ik ben inmiddels goed geland. En ben een team aan het bouwen, er is ruimte voor een strateeg, project manager, creatief en een researcher. Zie https://www.storyboard-agency.com/jobs
Etentje on me voor de gouden kandidaat :)

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in