Overslaan en naar de inhoud gaan

Allard Ruyl benoemd tot voorzitter Screenforce

Allard Ruyl, ceo bij Talpa Media Solutions, neemt het voorzitterschap van Screenforce over van Klaas Dijkhoff.
Voorzittershamer-wissel
Voorzittershamer-wissel
Voorzittershamer-wissel
Voorzittershamer-wissel

Allard neemt de voorzittershamer van Screenforce over van Klaas Dijkhoff die, in de voorbereidingsfase van het nieuwe Kijkonderzoek, ad interim de rol van voorzitter vervulde. De benoeming van de nieuwe voorzitter is voor een periode van twee jaar.

related partner content for mobile comes here

Ruyl zegt na een aantal jaar als bestuurslid van Screenforce uit te kijken naar zijn rol als voorzitter. Hij wil graag een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van tv en video in het medialandschap. ‘Vooral met oog op het vernieuwde Kijkonderzoek en andere innovaties op het gebied van bijvoorbeeld Addressable TV. Ik denk dat we een hele mooie jaren tegemoet gaan.’

Door de wol geverfd

Allard Ruyl is sinds 2018 ceo bij Talpa Media Solutions, het crossmediale saleshuis van Talpa Network. Tevens maakt Ruyl onderdeel uit van de directie van Talpa Network. Hiervoor was hij Founder en ceo bij BrandDeli. Ruyl is ruim 25 jaar werkzaam in de mediabranche onder andere bij Mediamax, Universal Media, MTV Networks en Discovery Networks waar hij bij de laatste twee de functie VP Ad -sales bekleedde.

Het Screenforce bestuur bestaat uit:

Allard Ruyl (Talpa Network)

Frank Volmer (Ster)

Ton Rozestraten (RTL)

Susan van Geenen* (The Walt Disney Company)

Lucas van der Eerden (Paramount)

Michel van der Voort (directeur Screenforce).

*Geenens bestuurszetel wordt na haar vertrek bij The Walt Disney Company ingevuld door Marco de Ruiter (The Walt Disney Company)

Over Screenforce

Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Het doel van Screenforce is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over tv en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce-participanten op het gebied van public affairs. In Screenforce participeren de vier tv-sales-huizen Ster, ORN, Ad Alliance en Talpa Network.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Tom Staphorsius

Best choice! Succes!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in