Overslaan en naar de inhoud gaan

Trending deze week: hoe een simpele ijsmachine viral gaat op TikTok

Het platform staat vol met creators die van alles wat je maar kan invriezen een ijskoude delicatesse maken.
Ninja creami ijsmachine
Ninja creami ijsmachine
Ninja creami ijsmachine
Ninja creami ijsmachine

Nu in Nederland de zomerse temperaturen ein-de-lijk zijn doorgebroken, kunnen we het als Hollanders natuurlijk niet laten om te klagen over hoe warm het wel niet is.

related partner content for mobile comes here

Tiktok zou Tiktok niet zijn als het platform (of eigenlijk de creators), de perfecte oplossing heeft gevonden, namelijk: de Ninja Creami-ijsmachine. Met dit apparaat maak je zelf gelato, sorbets, smoothies en milkshakes.

User-generated content

Het platform staat vol met creators die van alles wat je maar kan invriezen een ijskoude delicatesse maken. De machine leidt tot een enorme hoeveelheid virale video's waarin mensen pronken met hun zelfgemaakte lekkernijen, of het nou je buurmeisje is of een influencer.

Fomo

De virale aard van TikTok brengt vaak een gevoel van Fomo met zich mee. Het gevoel iets te missen zorgt ervoor dat mensen zich haasten om de machine te kopen en zelf aan de slag te gaan. De Ninja Creami is hierdoor een soort statussymbool geworden, waarbij iedereen lijkt te zwichten voor deze ijskoude trend.

Het apparaat is slechts één voorbeeld van hoe een product zich kan verspreiden en een massale aantrekkingskracht kan genereren. Bij het kopen van nieuwe producten zijn mensen opzoek naar authentieke reviews en de manier waarop dit product door het dak is gaat, is daar bewijs van. Gebruik de kracht van jouw community en laat die virals maar binnenstromen.

Dorst&Lesser spot wekelijks de laatste trends, virals en ontwikkelingen op socials.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in