Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant houdt hand op de knip, maar wat doen adverteerders en bureaus?

Voorspellingen zijn dat we einde jaar gaan terugkijken op een minder florisant marketing- en reclamejaar. Wat zeggen de experts?
Hand op knip
Hand op knip

Het is een rare gewaarwording dat de laatste coronalockdown nog maar anderhalf jaar achter ons ligt. Vrijheid blijheid? In de wereld van marketing en reclame is er allerminst sprake van een jubelstemming. De inflatie die met name de laatste twee jaar in Nederland de kop opsteekt maakt dat we meer dan ooit op de kleintjes moeten letten. Recente cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek wijzen uit dat het leven in april gemiddeld 5,2 procent duurder was dan een jaar eerder, en voor dezelfde boodschappen is de klant in de supermarkt bijna 16 procent meer kwijt.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in