Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2023

Op het NDSM-werf in het STRAAT Museum in Amsterdam zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2023 bekendgemaakt.
Partner
VIA

VIA is een netwerk dat de hele marketingketen verbindt en samen met de meer dan 260 leden de markt vooruit helpt. Een netwerk waarin plaats is voor data, media, creatie, technologie en voor iedereen in de branche. Van CEO’s tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame-, communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers. VIA is onderdeel van EACA en IAB netwerk.

Dit zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2023
De winnaars van de Programmatic Awards 2023
Dit zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2023
De winnaars van de Programmatic Awards 2023

Branchevereniging VIA reikte op de bijzondere locatie voor de zevende keer de Programmatic Awards uit. Een avond gewijd aan de beste programmatic advertisingcases en (aanstormende) talenten van Nederland.

VIA-bestuurslid Dorine van Mullem, opende de avond met een hartelijk welkomstwoord en reflecteerde op de geschiedenis van de Programmatic Awards. Ze vertelde over het bescheiden begin van het evenement zeven jaar geleden, dat sindsdien is uitgegroeid tot het grootste en belangrijkste evenement in de programmatic industrie.

Vervolgens nam hoofdjuryvoorzitter Richard Vis het woord om te praten over de ingediende cases: “Met deze editie zien we door de diversiteit aan inzendingen dat we meer dan ooit een divers publiek bedienen. Ook genomineerde talenten werken voor steeds meer verschillende werkgevers. Zo zien we talenten van adverteerders, media-eigenaren en bureaus. In het verleden kregen de Programmatic Awards nog wel eens het verwijt dat het sterk draaide om een kleine groep grote mediabureaus, de huidige inzendingen laten zien dat dit nu zeker niet meer het geval is. Het programmatic landschap is wat dat betreft diverser dan ooit.”

Na deze toespraken werden de winnaars in de drie verschillende categorieën aangekondigd. De avond werd afgesloten door Marvin Vacquier Droop, juryvoorzitter van de categorie Campaign, die een prijs uitreikte die vooraf niet was aangekondigd. Geheel in stijl met de locatie van het STRAAT museum, dat bekend staat als de Hall of Fame, een plek waar de internationale street art scene al jaren de buitenmuren beschilderd, werd een Programmatic Star award uitgereikt. Pim van Boekhold van DPG media ontving deze oeuvreprijs voor zijn jarenlange bijdrage aan de programmatic industrie.
 

Alle winnaars op een rij

Programmatic Star
Pim van Boekhold – DPG Media

> Talent
Programmatic Specialist
Michael Kloosterhuis – Traffic Builders
Rising Star
Bram Wicherink – Group M Nexus & Mindshare

> Campaign
Most Effective Campaign
Adwise & Continu
Branding / Awareness
Polestar & dentsu
Best Omnichannel Retail
Merkle & Hema

> Solution
Best Use of Technology
Dept® & NS
Best New Technology
Sage+Archer \ Vistar Media

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
VIA

VIA is een netwerk dat de hele marketingketen verbindt en samen met de meer dan 260 leden de markt vooruit helpt. Een netwerk waarin plaats is voor data, media, creatie, technologie en voor iedereen in de branche. Van CEO’s tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame-, communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers. VIA is onderdeel van EACA en IAB netwerk.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in