Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau Scheepens brengt 50 jarig werk samen in 'bewegend' boek

Het boek viert niet alleen het 50-jarig bestaan, maar eert vooral het werk van haar klanten uit die 50 jaar.
Scheepens 50 jaar
Scheepens 50 jaar

Adformatie bestaat dit jaar 50 jaar. Een goed excuus om andere merken, bedrijven, bureaus die óók Abraham zien in de spotlights te zetten. Zo richten wij die lichten graag op het Tilburgse reclamebureau Scheepens dat op 22 juni een lijvig boek lanceerde met een magnetische kaft en dito, losse titelletters (Move), die het vak dat constant in beweging, is representeert. Het boek viert niet alleen het 50-jarig bestaan van het creatieve bureau, maar eert bovenal het werk van haar klanten uit die 50 jaar.

related partner content for mobile comes here

Zo zien we werk van en voor klanten als: De Mandemakers Groep, Provincie Noord-Brabant, Willem II, KeukenConcurrent, Runnersworld, Roze Maandag, Keuken Kampioen, Interpolis en Unilever, om maar een kleine greep uit het grote klantenbestand van het Brabantse bureau te noemen. 

'Daarnaast geeft het boek weer hoe Scheepens al 50 jaar zelf meebeweegt met het vak en de markt, en klanten, collega’s en partners helpt vooruit te bewegen.' aldus Stefan van Hulten, DGA van Scheepens. Move is het centrale thema binnen ons bureau. Dat is zelfs doorgeslagen naar bewegende plantenbakken. Lachend: 'We zijn wel een creatief bureau natuurlijk.'

Ander gezicht

Scheepens  werd in 1973 in Tilburg opgericht door Kees Scheepens, maar heeft anno 2023 een heel ander gezicht dan toentertijd. Van Hulten: 'Eén ding is gelijk gebleven: het bereiken en beraken van mensen. Bij ons blijven creatie en media hand in hand gaan om het beste resultaat voor onze klanten te realiseren.' En dat resultaat, is nu dus gevangen in een boek. Bram Giesen, creatief directeur: 'Natuurlijk vliegen de digitale ontwikkelingen ons om de oren. Maar soms is het ook heel fijn om op papier terug te zien waar we met zoveel liefde en plezier aan gewerkt hebben.'

Move
Move
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in