Overslaan en naar de inhoud gaan

Steam en Talmark verder als SteamTalmark, beide vestigingen blijven overeind

'Employer branding is belangrijker dan ooit', stelt strateeg Jari Kloppenburg.
steamtalmark
De directie van SteamTalmark
steamtalmark
De directie van SteamTalmark

De in 2021 gefuseerde bureaus Steam en Talmark kondigen nu een naamswijziging aan: SteamTalmark. Dit moet de employer branding-bureaus naar eigen zeggen in staat stellen te groeien naar een 'toekomstig fullservice-bureau' voor branding, campagnes en werkenbij-websites. 

related partner content for mobile comes here

'De afgelopen jaren is hard gewerkt om van de twee afzonderlijke bureaus één bureau te maken. Daarbij is een gezamenlijke visie op employer branding inclusief gezamenlijke werkwijze ontwikkeld; van corporate branding naar employer branding, en daar past nu één naam bij', zo laat strategy director Jari Kloppenburg weten. 

Hij gaat verder: 'Organisaties staan tegenwoordig voor veel uitdagingen, zoals op het gebied van digitalisatie, duurzaamheid, personeel en diversiteit. Dat vraagt om een fullservice benadering, die we met StealTalmark willen bieden. Alle uitdagingen hebben één ding gemeen; er is talent voor nodig. In de huidige arbeidsmarkt, waar talent schaars is, en dat zal voorlopig niet veranderen, betekent dat wie het talent heeft ook het succes heeft. Employer branding is belangrijk dan ooit.'

Ricardo Risamasu, commercieel directeur: 'Als het employer brand niet vanuit de organisatie gestalte krijgt, is het een lege huls. En daarmee is het niet meer de corporate brand wat de klok slaat, maar het employer brand als kern van de organisatie.'

Bij SteamTalmark werken 48 mensen, op locaties in Amsterdam en Utrecht. Beide vestigingen blijven bestaan. Het gefuseerde bureau werkt voor opdrachtgevers als het ministerie van Defensie, ANWB, Essent en UMC Utrecht.

Op de foto v.l.n.r.: Robbert Speet (digital director), Ricardo Risamasu (director business development), Maarten Kuipers (creative director), Marco van Rookhuijzen (algemeen directeur), Mariska van den Belt (director client services), Bert Kok (creative & strategy director), Jari Kloppenburg (strategy director)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in