Overslaan en naar de inhoud gaan

Marloes Posthuma gaat De Reclamefabriek leiden

Tot voor kort was Marieke de Koning managing director van het bureau. Posthuma wordt tevens onderdeel van de directie.
marloes posthuma
Marloes Posthuma gaat De Reclamefabriek leiden
marloes posthuma
Marloes Posthuma gaat De Reclamefabriek leiden

Marloes Posthuma is aangesteld als de nieuwe managing director van reclamebureau De Reclamefabriek in Amsterdam. Posthuma is al sinds 2018 werkzaam bij het bureau, onder meer als projectmanager, account director en meest recent head of account. 

related partner content for mobile comes here

Posthuma zal in haar nieuwe functie samen met oprichters Erik van de Kleut en Marieke de Koning de directie vormen. Dit moet Van de Kleut en De Koning de ruimte geven zich te richten op 'de verdere ontwikkeling van het bureau' en 'het verlenen van strategisch advies aan klanten'. Tot voor kort was De Koning managing director van het bureau. Posthuma is deze maand gestart in haar nieuwe rol. 

Bij De Reclamefabriek werken zo'n dertig mensen voor opdrachtgevers als Makro, Subway en RAI Amsterdam. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in