Overslaan en naar de inhoud gaan

Growth Tribe sluit zich aan bij Beeckestijn Business School

Beeckestijn wil via de overname groeien.
beeckestijn business school
beeckestijn business school

Growth Tribe, dat trainingsprogramma’s en e-learnings aan bedrijven en personen biedt, sluit zich aan bij Beeckestijn Business School. Onder die vlag kan de organisatie betere workshops – digitaal en fysiek – organiseren. Beeckestijn wil via de overname groeien naar een leidende Europese Business School.

related partner content for mobile comes here

Digitalisering en AI

Volgens beide partijen sluit de overname goed aan op de groeiende vraag naar future proof skills, in deze tijd van snelle digitalisering en ontwikkelingen op het gebied van artificiële intelligentie (AI). Personen en organisaties die cursussen volgen bij Growth Tribe of Beeckestijn, gaan volgens de partijen profiteren van de overname. De cursusprogramma’s gaan de voordelen van online (schaalbaar en flexibiliteit) combineren met de voordelen van live workshops (de diepte in kunnen en interactie). Volgens Bart Meerdink, managing partner van Beeckestijn Business School, gaat de overname van Growth Tribe over ‘het bouwen van de toekomst van educatie’.

De partijen zeggen te werken aan een transitie voor huidige en toekomstige cursusdeelnemers, en daarom een paar weken voor nodig te hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in