Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk
CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
![Mensenwerk](https://static.adformatie.nl/cropped/3fe02d09-9d94-5f97-97b1-612b3a1675ac/article/06/48/0648f55f-5043-4588-aebf-61e4233a1732/opening_image/opening_image_pro_hero/artificial%20intelligence_people_shutterstock_552056272.jpg)
Mensenwerk
© Shutterstock
![Mensenwerk](https://static.adformatie.nl/cropped/3fe02d09-9d94-5f97-97b1-612b3a1675ac/article/06/48/0648f55f-5043-4588-aebf-61e4233a1732/opening_image/opening_image_pro_hero/artificial%20intelligence_people_shutterstock_552056272.jpg)
Mensenwerk
© Shutterstock
Gevraagd naar hét hot topic voor 2025 roepen CMO’s in koor ‘AI’! Dat is exact hetzelfde antwoord als vorig jaar. In hun voorkeuren voor AI-tools voor dagelijkse werkzaamheden is eveneens weinig veranderd, maar het gebruik van AI-toepassingen neemt wel toe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid