Overslaan en naar de inhoud gaan

Beeckestijn Business School en EarlyBridge gaan intensief samenwerken en later fuseren

Beide denken met gezamenlijk aanbod beter helpen bij hun transformatie naar meer digitaal, datagedreven en klantgerichte organisaties.
Hans Molenaar (l), Kathy van de Laar en Bart Meerdink
Hans Molenaar (l), Kathy van de Laar en Bart Meerdink
Hans Molenaar (l), Kathy van de Laar en Bart Meerdink
Hans Molenaar (l), Kathy van de Laar en Bart Meerdink

De opleidingsinstituten Beeckestijn Business School en EarlyBridge gaan een intensieve samenwerking aan die op termijn moet uitmonden in een fusie. Onder welke merknaam dat zal gebeuren is nog niet bekend. 'Daar nemen we volgend jaar een besluit over', zegt directeur Hans Molenaar van Beeckesteijn.

related partner content for mobile comes here

De beide opleidingsinstituten hebben opleidings- en trainingsprogramma's die elkaar aanvullen. 

Transformatie

Beeckestijn Business School is al jaren toonaangevend op het gebied van customer-experience, digital, data, communicatie en marketing.  EarlyBridge heeft een sterke reputatie opgebouwd met leiderschaps- en veranderprogramma’s en heeft langdurige samenwerkingen met toonaangevende organisaties zoals KLM, KPN, ABN Amro, Klaverblad en Enexis.

Beide organisaties denken met een gezamenlijk aanbod hun beide huidige doelgroepen beter helpen bij hun transformatie naar meer digitaal, datagedreven en klantgerichte organisaties.

Volgens Kathy van de Laar van EarlyBridge, stelt de samenwerking haar bureau in staat om de 'expertise op het gebied van leiderschap, change, customer experience en employee engagement te verrijken'. 

Toegankelijke leiderschapsprogramma's

Andersom vragen de deelnemers van Beeckesteijn volgens Hans Molenaar vragen steeds vaker om leiderschaps- en changemanagementprogramma’s. 

Molenaar: 'Dankzij de samenwerking met EarlyBridge kunnen we nu leiderschapsprogramma’s aanbieden in onze open opleiding, wat ze toegankelijk maakt voor kleinere organisaties en individuen.'

Ook kan Beeckesteijn volgens hem binnen bestaande programma’s meer aandacht besteden aan persoonlijke ontwikkeling en change.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in