(Campagne) Centraal Beheer `hackt` Buienradar
Duizenden feestgangers die op Koninginnedag de Buienradar-app gecheckt hebben, zijn flink geschrokken. Het bleek te gaan om een stunt van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op de radarbeelden werd tijdens de feestelijkheden extreem noodweer voorspeld in het gehele land. Gelukkig bleek er weinig reden tot paniek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De grap werd onthuld met de bekende slogan ‘Even Apeldoorn Bellen’ in de typerende vormgeving van Buienradar-beelden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de eerste keer dat Buienradar een merk zijn site en app laat overnemen.
De campagne is gecreëerd door DDB & Tribal Amsterdam.
Meer mobile marketingnieuws op zusterblog Mobilemarketing.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid