Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Bavaria creatief met zonlicht

Met de nieuwe campagne ‘mirrors’ wil Bavaria zich verder positioneren als de bierbrouwer die de zaken soms net even anders aanpakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee concurrerende bareigenaren zetten hun terrassen uit. Het belooft een mooie dag te worden. We zien de zon gedurende de dag over het plein bewegen. En de mannen krijgen het druk. Als één van de twee terrassen in de schaduw komt te liggen en de klanten vertrekken, komt de eigenaar met een onverwachte oplossing.

related partner content for mobile comes here

Bekijk de commercial.

Credits
Bureau: Selmore
Klant: Bavaria
Product: Premium Pils
Titel commercial: Mirrors
Creatie: Diederick Hillenius, Poppe van Pelt
RTV Producer: Marga Bierema, Violet van der Straaten
Account verantwoordelijk: Otto van der Harst, Nicole Florencio, Lieske Stokkers
Klant verantwoordelijk: Peer Swinkels, Eric Wewerinke, Ralph Bongaerts, Esther de Vilder
Productiemaatschappij: Blood Thirsty
Regisseur: Jelle Oortman Gerlings
Producer: Patricia McMahon
D.O.P. / Cameraman: Michael Barrett
Off Line Editor: Kevin Whelan
Postproductiehuis: The Ambassadors
On Line operator: Halbo van der Klauw
Geluidsstudio: The Ambassadors Sound
Muziek: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in