Overslaan en naar de inhoud gaan

SAS integreert marketing analytics

Marketingsoftwarebedrijf SAS integreert vier marketing analyticsproducten in een nieuw Customer Intelligence platform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betreft de producten SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization, SAS Real-Time Decision Manager en SAS Digital Marketing.

related partner content for mobile comes here

Marketeers kunnen binnen deze omgeving hun marketingcampagnes plannen, creëren en uitvoeren, scenario’s optimaliseren en met hun klanten communiceren via de relevante kanalen, aldus Jeroen Davids, Business Solutions Manager van SAS Nederland: ‘Marketeers verwachten dat marketingoplossingen met elkaar integreren en één beeld opleveren, ongeacht de gebruikte kanalen en de verschillende digitale strategieën.'

SAS Customer Intelligence werd aangekondigd tijdens , deze week gehouden.

Marketingsoftwarebedrijven komen steeds vaker met geïntegreerde oplossingen voor de marketingoperatie. Adobe bijvoorbeeld integreerde eerder dit jaar alle digitale marketingoplossingen in de Marketingcloud. http://www.clickz.com/clickz/news/2253333/adobe-to-pinterize-new-marketi...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in