SAS integreert marketing analytics
Het betreft de producten SAS Marketing Automation, SAS Marketing Optimization, SAS Real-Time Decision Manager en SAS Digital Marketing.
Marketeers kunnen binnen deze omgeving hun marketingcampagnes plannen, creëren en uitvoeren, scenario’s optimaliseren en met hun klanten communiceren via de relevante kanalen, aldus Jeroen Davids, Business Solutions Manager van SAS Nederland: ‘Marketeers verwachten dat marketingoplossingen met elkaar integreren en één beeld opleveren, ongeacht de gebruikte kanalen en de verschillende digitale strategieën.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSAS Customer Intelligence werd aangekondigd tijdens SAS Global Forum in San Francisco, deze week gehouden.
Marketingsoftwarebedrijven komen steeds vaker met geïntegreerde oplossingen voor de marketingoperatie. Adobe bijvoorbeeld integreerde eerder dit jaar alle digitale marketingoplossingen in de Marketingcloud. http://www.clickz.com/clickz/news/2253333/adobe-to-pinterize-new-marketi...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid