Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier winnaars RA*W young talent pitch voor Maybelline

RA*W weekend waarin twintig talenten creatieve concepten bedachten voor Maybelline.
RAW winnaars
De winnaars v.l.n.r Chloë Bulsink, Myrthe Polman, Roos van Bruggen, Sammi Momoh.
RAW winnaars
De winnaars v.l.n.r Chloë Bulsink, Myrthe Polman, Roos van Bruggen, Sammi Momoh.

Myrthe Polman, Sammi Momoh, Roos van Bruggen en Chloë Bulsink hebben afgelopen weekend de RA*W Talent Pitch in samenwerking met Maybelline gewonnen.

related partner content for mobile comes here

Een groep van twintig jonge talenten kregen de briefing op vrijdag gepresenteerd door Thom Molenkamp van Maybelline, op zaterdag werkten ze een hele dag aan de pitch ideeën. Ze werden hierbij ondersteund door vijf creative challengers: Guy Lokhoff (Hammerfest), Esmé Brinkman (Blauw Gras), Melanie Bosveld (Kult & Ace), Maxine Penney (MediaMonks) en Michael van den Brande (Code d’Azur). 

RAW32

De jonge creatieven werkten op een briefing voor de ‘Superstay’ productlijn van Maybelline. De uitdaging was ervoor te zorgen dat Maybelline een sterkere connectie maakt met Gen-Z, met als ultiem doel te worden gezien als lovebrand.

Het winnende idee koppelde Superstay producten aan verschillende persona’s (ambassadors) die aan de hand van hun ‘coming of age’ verhaal vertelden hoe het product hun verder bracht (every step of the way). Een slimme mediatactiek maakte het plan compleet!

'We deden mee om te ervaren hoe het is om een creatieve campagne te bedenken. Vier personen die elkaar niet kennen, met verschillende achtergronden en persoonlijkheden én ook nog binnen een kort timeframe', liet het winnende team weten.

De winnaars zijn uitgenodigd op het kantoor van Maybelline in Hoofddorp, om daar samen na te denken over de concrete uitwerking van hun concept. 'Dit is een prachtige kans voor jong talent om volledig betrokken te zijn bij het ontwikkelen van een campagne. Omdat er vaak wordt gevraagd naar werkervaring bij junior posities, hopen we hen op deze manier op weg te helpen met hun portfolio', aldus het bestuur van RA*W.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in