Overslaan en naar de inhoud gaan

Incentro lanceert ‘Ready for battle’-merkcampagne

De IT-dienstverlener bouwt voort op het fundament van de eerdere Ooit-campagne.
Incentro lanceert ‘Ready for battle’-merkcampagne
Incentro lanceert ‘Ready for battle’-merkcampagne
© 180 Amsterdam
Incentro lanceert ‘Ready for battle’-merkcampagne
Incentro lanceert ‘Ready for battle’-merkcampagne
© 180 Amsterdam

Incentro lanceert een nieuwe merkcampagne ‘Ready for battle’ in navolging van een herpositionering, die is ontwikkeld in samenwerking met 180 Amsterdam. Met de boodschap wil de IT- dienstverlener onder andere laten zien dat digitalisering niet meer de toekomst is, maar juist nu plaatsvindt. Incentro stelt volledig uitgerust te zijn met de nodige kennis en middelen voor die digitaliseringsvraagstukken. 

related partner content for mobile comes here

Voortbouwen

Heleen Crielaard, marketing director Incentro Group, legt uit dat Incentro voort wil bouwen op het fundament van de eerdere Ooit-campagne door opnieuw een opvallende campagne te presenteren. 

‘Maar we willen ook een verdieping maken op de inhoud die aansluit op de huidige tijdsgeest. We hebben naar een positionering gezocht van waaruit we duidelijk willen maken waar Incentro voor staat, maar ook hoe we klanten vandaag de dag helpen met hun digitaliseringsvraagstukken.’

Incentro Digital Native

Meer substantie

Barbara Bijlard, 180 Amsterdam, voegt daaraan toe dat de nieuwe campagne meer substantie brengt, zonder hun specifieke toon kwijt te raken. ‘Incentro werkt voor merken die actief zijn in sterk competitieve en snel veranderende markten. Daarvoor heb je een specifiek soort consultants nodig: IT-strijders noemen we die.’ 

Incentro Client Experience

Campagne-uitrol

De campagne wordt uitgerold op online, radio en in print. Het mediaplan is ontwikkeld door Zigt. 

Lees ook: Philips vraagt in Movember-campagne of mannen hun zaakjes wel onder controle hebben

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in