Overslaan en naar de inhoud gaan

ASML viert samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant

Bijbehorende campagne, ‘Een brief aan Brabant’, eert de schilders geest van vernieuwing en doorzettingsvermogen.
ASML start samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant
ASML start samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant
© Wolfstreet / Merkle
ASML start samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant
ASML start samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant
© Wolfstreet / Merkle

ASML viert een samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant en brengt dit onder de aandacht met een bijbehorende campagne. Samen willen de drie partijen het erfgoed van de schilder behouden en zijn verhaal met de wereld te delen. Middelpunt van de campagne is de film: ‘Een brief aan Brabant’. 

related partner content for mobile comes here

Eigen woorden

In ‘Een brief aan Brabant’ wordt de geest van vernieuwing en het doorzettingsvermogen van de schilder geëerd, in de eigen woorden van Van Gogh. Woorden die afkomstig zijn uit de brieven aan zijn broer. Van Gogh is geboren in Brabant, de regio waar ASML ook zijn oorsprong vindt.

ASML start samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant
ASML start samenwerking met het Van Gogh Museum en Van Gogh Brabant Wolfstreet / Merkle

ASML identificeert zich met Van Gogh

ASML legt uit dat Van Gogh een man was die vasthield aan zijn ideeën en altijd hoop bleef houden op zijn succes. ‘Zijn verhaal is er een van ambitie, doorzettingsvermogen en vertrouwen in jezelf houden ondanks kritiek en ontberingen. Het is een verhaal dat begon in Brabant en uiteindelijk de hele wereld raakte.’ 

Het technologiebedrijf stelt zich daarom te kunnen identificeren met de schilder: ‘Eren waar je vandaan komt, blijven experimenteren, nooit opgeven, proberen, falen en het dan opnieuw proberen. En overeenkomstig met Van Gogh: altijd vertrouwen blijven houden dat elke uitdaging een overwinning kan worden.’  

De film A letter to Brabant

A letter to Brabant

Ontwikkeling en campagne-uitrol

De film is ontwikkeld en geproduceerd door creatief bureau Wolfstreet, de campagne is geleid door digitaal bureau Merkle en wordt uitgerold op de website, de sociale kanalen van ASML en in enkele bioscopen in Brabant.

Lees ook: Van Gogh Museum brengt 'Kunstenaarsportretten' naar de bioscoop

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in