Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwe campagne van Bertolli draait om het beste uit de Italiaans keuken

Aleks Fiege [Bertolli] en Aad Kuijper [DDB] brengen het voormalige Unilever-merk terug naar de basis, culinair en ongescript.
Aleks Fiege [director marketing] en Danique Wildschut [brand manager] Bertolli
Aleks Fiege [director marketing] en Danique Wildschut [brand manager] Bertolli
Aleks Fiege [director marketing] en Danique Wildschut [brand manager] Bertolli
Aleks Fiege [director marketing] en Danique Wildschut [brand manager] Bertolli

Tijdens een culinair influencers-event in Bloemendaal, onder begeleiding van de Italiaanse chef-kok Fabio van het Hengelose Lab26, kreeg de nieuwe koers en smaak van Bertolli al de nodige lof. De Europese business van het voormalige Unilever-merk is sinds begin dit jaar in handen van Enrico (margarines en olijfolie uitgezonderd). Nu lanceert het vernieuwde Bertolli de eerste campagne, ontwikkeld door DDB unlimited.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in