Overslaan en naar de inhoud gaan

Tankpasaanbieder maakt van zakelijk reizen een werkwoord: "move-moven"

Het nieuwe merk MoveMove is een zakelijke mobiliteitspas van MultiTankcard.
Miniatuurvoorbeeld
© Brandmake
Miniatuurvoorbeeld
© Brandmake

Reclamebureau Brandmake maakt van het nieuwe merk 'MoveMove' namelijk een werkwoord.  Art director Michel Jongeneel: 'We hebben gekozen voor een rapnummer om het merk MoveMove als werkwoord te laden. Bewegen is rode draad.’

Rapper

De buitenreclame zie je op plekken waar veel zakelijke reizigers komen: op tankstations, langs snelwegen en op NS-stations. In de radiocommercial vertelt rapper Insayno waar je allemaal heen kunt met zo'n MoveMove-pas.

Marketingmanager Roeland Rohof: ‘Voor steeds meer reizigers is het logisch om per situatie te kunnen bepalen hoe zij reizen: met de auto, het OV, met de fiets of met een combinatie van vervoermiddelen. Het administratieve gedoe dat hierbij komt kijken, hebben we opgelost door alle zakelijke reiskosten op één maandfactuur te bundelen.’

MoveMove is niet de eerste aanbieder van zo'n alles-in-eenoplossing. Concurrenten zijn bijvoorbeeld Xximo en Mobilitymixx.

Vertrouwen

Rohof wil een merk neerzetten dat vertrouwd wordt voor mensen die dagelijks reizen voor hun werk. ‘We zijn met deze campagne losgekomen van functionele beloftes, USP’s en bulletpoints, want dat zie je al zo vaak in b2b-uitingen. MoveMove is een merk dat voor zakelijke reizigers vertrouwd en vanzelfsprekend moet gaan worden. Brand awareness is veel belangrijker.’

Bureau Brandmake ontwikkelde de merkpositionering, bedacht de naam MoveMove, ontwierp de huisstijl en creëerde de landelijke off- en online introductiecampagne. Copywriter Bas van Veen omschrijft het merk als 'fris, toegankelijk, sympathiek, eigentijds en toekomstbestendig merk. Er zit plezier in.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in