Gedragsverandering WNF laat zien dat we te laat zijn met confronterende Instagram-campagne Negen reisbloggers laten prachtige landschappen zien die niet meer bestaan.
Design Univé vernieuwt het logo voor het eerst in 25 jaar Het bedrijf neemt afscheid van appel en peer en heeft vanaf nu een frissere, ‘meer digitale’ stijl.
Campagnes WWF laat met confronterende Instagram-campagne zien dat we te laat zijn Negen reisbloggers laten prachtige landschappen zien die niet meer bestaan met #TooLatergram.
Campagnes Univé vernieuwt het merk voor het eerst in 25 jaar Het bedrijf presenteert de nieuwe huisstijl online en in de krant.
Premium Campagnes Diabetes Fonds organiseert Suiker Terugroepactie Het Fonds wil samen met consumenten laten zien dat er onnodig veel suiker in producten zit.
Campagnes / 10 APRIL 2018, 07:00:00 Zweedse organisatie voor persvrijheid hackt Google Maps In de digitale wereld worden reclameboodschappen op billboards vervangen door kritische quotes over wereldleiders.
Campagnes / 11 APRIL 2018, 07:00:00 Fietsenmerk Veloretti verklaart de oorlog aan auto’s De campagne ‘F*CK CARS’ moet fietsers wereldwijd aanspreken.
Campagnes / 12 APRIL 2018, 09:08:02 Dit zijn de gevolgen van plastic in de oceanen Organisatie Sea Shepherd wil laten zien dat we nu echt moeten stoppen met wegwerpplastic.
Premium Campagnes / 13 APRIL 2018, 07:00:00 Ken je de paarse *piep* nog? De bekende krokodil van OHRA is terug Na veertien jaar is het reclamefenomeen terug op tv
Campagnes / 15 APRIL 2018, 09:30:00 Vodafone laat zien hoe divers families kunnen zijn De nieuwe campagne heet 'Modern Family'.