Overslaan en naar de inhoud gaan

Poppe van Pelt verlaat Selmore

Van Pelt, medeoprichter van het bureau, gaat vanaf 1 juli verder als zelfstandig conceptdenker en copywriter.
Miniatuurvoorbeeld
Poppe van Pelt
© Selmore
Miniatuurvoorbeeld
Poppe van Pelt
© Selmore

Na 13 jaar heeft Poppe van Pelt besloten Selmore te gaan verlaten. De afgelopen jaren heeft Poppe zijn werk bij Selmore gecombineerd met de functie van Lead Creative Director voor Apple in Nederland en België. Van Pelt: ‘En vooral dat laatste smaakt naar meer.’ Daarom gaat hij vanaf 1 juli verder als zelfstandig conceptdenker en copywriter.

related partner content for mobile comes here

Van Pelt maakte samen met zijn creatieve partner en medeoprichter Selmore Diederik Hillenius naam met spraakmakend en prijswinnend werk voor onder meer Bavaria, Consument & Veiligheid, ABN Amro, en meer recent ASN Bank.

Diederick Hillenius blijft samen met creative partners Jakko Achterberg en Niels Westra de creatieve koers bepalen en het bureau vormgeven. Het management van Selmore bestaat daarnaast nog uit Gijs de Bruijn en Anja Froeling die de dagelijkse leiding hebben over het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in