KPN brengt 'ode aan Nederland' in corona-tijd
Volgens KPN hoeven we hoeven niet bij elkaar te zijn om samen te zijn. Met die gedachte lanceert de telecommunicatie- en ICT-dienstverlener vandaag een nieuwe campagne: ‘Houd afstand. Houd contact’. Volledig in lijn met het advies van het kabinet. De campagne is ontwikkeld door Achtung in samenwerking met Wefilm.
Volg ons liveblog en lees wat de impact van de coronacrisis is op jouw vakgebied.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
KPN geeft aan dat de campagne een ode aan Nederland is. Volgens de Nederlandse provider lijkt het sinds de uitbraak van de coronapandemie alsof we met zijn allen meer verbonden zijn dan ooit. Met de video wil KPN daarom een groot compliment aan alle Nederlanders maken, gezien door de lens van webcams, de chats, video calls en teams-sessies, vlogs, posts & stories.
Met de campagne wil het bedrijf heel Nederland een hart onder de riem steken. Aansluitend op de boodschap van de overheid ‘houd afstand’ wil het bedrijf iedereen motiveren om toch contact te houden met elkaar.
De campagne startvandaag op social, FB, Instagram en Linkedin, online en op TV.
Lees meer over de gevolgen en verschillende campagnes ten tijde van de coronapandemie in het coronadossier van Adformatie.
Volg ons liveblog en lees wat de impact van de coronacrisis is op jouw vakgebied.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidTOP!
Prachtig !! een traamnpareltje in de hoek van mijn oog.
mooi gemaakt. welk lied is dit door wie gezongen?