Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook tijdens coronacrisis blijft Kruidvat Kruidvat

Nieuwe commercial laat zien dat de voordeeldrogist zich wil aanpassen door zichzelf te blijven
Kruidvat blijft Kruidvat
Kruidvat blijft Kruidvat
Kruidvat blijft Kruidvat
Kruidvat blijft Kruidvat

Kruidvat lanceert campagne: ‘Kruidvat blijft Kruidvat. Door het team van Kruidvat te laten vertellen dat ze er zijn voor Nederland. Ook nu. Juist nu. De commercial, ontwikkeld door DDB toont de medewerkers in diverse functies. Kruidvat zegt dat ze gewoon blijven zoals ze zijn. Met acties en aanbiedingen. 'Precies zoals iederen gewend is.'

related partner content for mobile comes here

Kruidvat blijft Kruidvat

'Zoveel mogelijk onszelf blijven'

Als drogisterijketen wil Kruidvat mensen helpen zich gezond en goed te laten voelen. De winkelketen vindt dat dit helemaal nu een belangrijke rol is. Tegelijkertijd staat Kruidvat bekend als voordeeldrogist met lage prijzen en scherpe aanbiedingen. Ook dat blijft belangrijk, volgens de drogist, helemaal nu veel mensen ook de economische gevolgen van de Corona-crisis vrezen en al ondervinden. Toen Kruidvat zich de vraag stelde hoe ze onder deze omstandigheden haar klanten het beste van dienst kon zijn was het antwoord duidelijk: ‘Eigenlijk helpen we mensen het beste, door zo veel mogelijk onszelf te blijven.’

De commercial

Medewerkers uit alle lagen van het bedrijf vertellen hoe zij er alles aan doen om Kruidvat goed bevoorraad, toegankelijk, hulpvaardig en voordelig te houden. Als betiteld vitale beroepsgroep wil Kruidvat met alle medewerkers voor én achter de schermen haar best blijven doen om voor alle inwoners van Nederland klaar te staan. Kruidvat zegt hierover: ‘Een belangrijke maatschappelijke functie waar we trots op zijn.’

 

Credits:

Klant: Kruidvat

Bureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans de Koning

Snap het allemaal wel maar ik krijg toch het gevoel dat Kruidvat de crisis gebruikt (misbruikt gaat me net te ver) om zichzelf in het zonnetje te zetten. Had liever gezien dat ze juist vanwege de crisis iets extra's/bijzonders hadden gedaan. Bijvoorbeeld een speciale aanbieding met handzeep of desinfecterende middelen. "Gewoon omdat we Kruidvat zijn". Dan had je ook echt een boodschap. Nu hebben ze niets te melden.

marieke

valt me op dat de reclame in het begin anders was op het einde een blond meisje maar de laatste tijd zie je haar niet meer waarom is ze uit de reclame geknipt? beetje jammer

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in