Overslaan en naar de inhoud gaan

Van hypotheek-campagne naar ‘Nederland doet het’ in 3 dagen

A.s.r. cancelt de hele campagne en komt met een corona-variant
a.s.r 'Nederland doet het'
a.s.r 'Nederland doet het'
© TheMerge
a.s.r 'Nederland doet het'
a.s.r 'Nederland doet het'
© TheMerge

a.s.r besloot zondagmiddag de gehele hypotheek-campagne die gepland stond terug te trekken. Alle tv-, radio en online-commercials werden teruggetrokken. Samen met het hun reclamebureau, TheMerge en de medewerking van het mediabureau, MediaReverse werd in enkele dagen een volledig nieuwe campagne opgetuigd en gelanceerd. De ‘Nederland doet het’-campagne. Volgens de verzekeringsmaatschappij vindt deze campagne beter aansluiting bij de huidige tendens. Met de campagne wil a.s.r de mensen oproepen binnen te blijven en tegelijkertijd de helden een hart onder de riem steken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in