Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan brengt ode aan de lege straten vanwege corona-uitbraak

De video voert de leidende boodschap: ‘stay home and be safe’

Nissan brengt een ode aan de lege straten in nieuwe video-campagne. Het automerk wil met de video, ontwikkeld door TBWA, duidelijk maken dat thuisblijven nu het belangrijkst en het veiligst is, aansluitend bij de tendens van van moment. in reactie op de uitbraak en gevolgen van het coronavirus.

related partner content for mobile comes here

Nissan - Ode To Empty Roads

Technologie

Nissan geeft aan dat er een verandering in doel is op het moment. Daar waar de autobouwer normaal gesproken mobiele technologieën wil ontwikkelen om mensen veiliger te laten autorijden en een innovatieve rij-ervaring te bieden heeft het merk besloten dat mobiliteit nu niet aan de orde is. Thuisblijven luidt het credo in deze: ‘Ode to empty roads’.

Bekijk hier wat andere merken doen met hun communicatie-uitingen tijdens de coronacrisis

Lees meer over de gevolgen van het coronavrius in het coronadossier van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in