Veel particuliere- en bedrijfsinitiatieven zijn deze week in het leven geroepen om de groepen die het zwaar hebben extra te steunen.
Afstand houden, stay safe en thuisblijven. Hoe Audi, Coca-Cola, McDonald's en Netflix hun uitingen aanpassen
A.s.r. cancelt de hele campagne en komt met een corona-variant
Familiemerk wil met landelijke actie de voedselbank steunen om gedupeerde families te helpen
Keune neemt het corona-initiatief ‘Support your salon’
Creëer zelf kunst tijdens het bestanden delen, direct vanuit de browser
Vraag- en aanbodplatform mondkapjesnodig.nl koppelt particulieren en bedrijven aan zorgverleners
Een boodschap van kracht en hoop, maar ook een met een oproep. Handen op elkaar voor de harde werkers, maar verder: handen thuis.
Het FMCG-concern trekt 500 miljoen euro uit om afnemers en leveranciers te helpen.
Ondernemers die in deze crisistijd met een briljant idee rondlopen, worden een handje geholpen.
Extra maatregel om kwetsbare groep te beschermen in verband met coronavirus
Coronacommunitycare.nl wil centrale plek zijn voor hulpvraag en -aanbod tijdens de coronacrisis
Heineken, Unilever, Grolsch en nog veel meer horecapartners slaan handen ineen met initiatief om horecaondernemers te steunen.
Reclamebureau Stuwkracht lanceert Corona Crisis Denktank, in het leven geroepen om MKB-ers direct te helpen met hun marketing.
Met nieuwe zonnebrillenkoortjes-collectie slaan vrouwelijke ondernemers de handen ineen om Maasaai-vrouwen in Kenia van inkomen te voorzien
Klanten die hard getroffen zijn door coronacrisis maken kans op een eigen campagne, beschikbaar gesteld door de telecomgigant.
Campagne: Dialoogplatform ‘Namens Nederland’ verzamelt meningen om gemeenschappelijke toekomstvisie te ontwikkelen.
Moederdag-campagne van luxe chocolademerk L’Atelier om moeders iets extra’s te geven is ontwikkeld door Yune.
Social content bureau Blauw Gras verantwoordelijk voor de McDrive-experience
Grootse campagne gelanceerd met behulp van reclame-iconen en GTST-tune.
Iedereen kan straks een-vergeet-mij-nietje ophangen voor patiënten die niet bezocht worden.
Moeilijke tijden, na #DOESLIEF-campagne, vragen om dankbare & inspirerende aanpak.