Overslaan en naar de inhoud gaan

EK 2020: Johan Cruijff ArenA start campagne om bezoekerservaring te verbeteren

Het roept met een influencercampagne start-ups en scale-ups op om hun ideeën in te zenden.

Het Amsterdamse stadion wil zijn bezoekers een betere ervaring bieden. Daarom daagt het start-ups en scale-ups uit om hun oplossingen in te zenden. Het einddoel: de Johan Cruijff ArenA klaarstomen voor het Europees Kampioenschap. 

related partner content for mobile comes here

De actie is opgezet in samenwerking met KNVB, Ajax en TNO. Deelnemers kunnen hun ideeën inzenden voor het innovatieprogramma ‘Change the Game’. Dit kunnen allerlei plannen zijn: denk aan oplossingen voor korte wachtrijen in het stadion, personalisatie zoals de snelste weg van huis naar je stoel, maar ook aan extra content bij een evenement. 

Change the Game is een initiatief van Johan Cruijff ArenA, Media Perspectives, TNO en Hogeschool van Amsterdam met steun van het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling. Ajax en KNVB nemen actief deel aan Change the Game. De campagne en het online innovatieplatform wordt ondersteund door KPMG. De campagne wordt mede ondersteund door 3sixtyfive.

Ondernemers kunnen zich tot en met 22 maart 2019 aanmelden via deze link. 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in