Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Ridley Scott flikt het weer tijdens de Superbowl

Mediabedrijf LifeHunters kiest de viral van de week

Zondagnacht was de jaarlijkse Superbowl plaats en ook dit jaar probeerden adverteerders elkaar en de kijker te imponneren met de origineelste, grappigste of spraakmakendste tv-commercials. Turkish Airlines liet een 30 seconden durende commercial maken om bezoek aan te jagen naar een lange, door Ridley Scott geregisseerde online film.Die versie trok meteen al 250.000 kijkers. Leuk feitje: Ridley Scott regisseerde in 1984 de Superbowl-commercial van Apple.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in