Victor Knaap: ‘We staan aan de vooravond van een complete revolutie binnen de industrie’
Deel 1: Zomaar een congres….
Ergens in een zaaltje van het Afas Theater in Leusden staat een aardige Break Out Sessie gepland. Het is het jaarlijkse congres van de ondernemersclub NLGroeit waar je als kleine ondernemer van alles kan leren van de meer ervaren figuren. Knaap is zo’n ervaren figuur natuurlijk want hij begon 22 jaar geleden op een zolderkamertje MediaMonks samen met Wesley ter Haar. Gastheer van de sessie is BNR-journalist John van Schagen die met Rutger Prent een podcastserie maakte over groeien. De mannen nodigden twee hoofdrolspelers van de serie uit voor de mini-sessie: Knaap en Pleun Opperman. Wat volgt, is een bijzondere bijeenkomst waarin de eigenaar van het immense online reclamebureau volkomen eerlijk is. ‘Ik reed hier vanmorgen naartoe en besloot dat dit de laatste keer is. Ik heb namelijk helemaal geen tijd meer om uit te leggen hoe het allemaal in elkaar zit want ik moet helemaal opnieuw beginnen, alles wordt anders.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid'Dus we zijn gaan ontwikkelen aan Monk.Flow waarbij we startten met het aanpakken van de zes grootste uitgaven en inefficiënties van het huidige proces; van de briefing tot en met de media-inzet.'
Wat zijn die zes grootste uitgaven en inefficiënties precies?
Knap van John Hegarty dat hij ook TBWA en Saatchi & Saatchi is gestart. Of bedoel je misschien BBH?
@Niek: net niet inderdaad, TBWA IN London en was aandeelhouder in Saatchi & Saatchi:
He joined Cramer Saatchi in 1967, and was a founding shareholder when it became Saatchi & Saatchi. In 1973. he co-founded the London office of TBWA, and then in 1982 started Bartle Bogle Hegarty.
Aangepast in het artikel