Overslaan en naar de inhoud gaan

Victor Knaap: ‘We staan aan de vooravond van een complete revolutie binnen de industrie’

Knaap zit middenin de grootste revolutie van de reclamewereld allertijden. 'Het moet allemaal anders'. Een verhaal in twee delen.
Victor Knaap
Victor Knaap
© Victor Knaap
Victor Knaap
Victor Knaap
© Victor Knaap

Deel 1: Zomaar een congres….

Ergens in een zaaltje van het Afas Theater in Leusden staat een aardige Break Out Sessie gepland. Het is het jaarlijkse congres van de ondernemersclub NLGroeit waar je als kleine ondernemer van alles kan leren van de meer ervaren figuren. Knaap is zo’n ervaren figuur natuurlijk want hij begon 22 jaar geleden op een zolderkamertje MediaMonks samen met Wesley ter Haar. Gastheer van de sessie is BNR-journalist John van Schagen die met Rutger Prent een podcastserie maakte over groeien. De mannen nodigden twee hoofdrolspelers van de serie uit voor de mini-sessie: Knaap en Pleun Opperman. Wat volgt, is een bijzondere bijeenkomst waarin de eigenaar van het immense online reclamebureau volkomen eerlijk is. ‘Ik reed hier vanmorgen naartoe en besloot dat dit de laatste keer is. Ik heb namelijk helemaal geen tijd meer om uit te leggen hoe het allemaal in elkaar zit want ik moet helemaal opnieuw beginnen, alles wordt anders.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Nils Adriaans

'Dus we zijn gaan ontwikkelen aan Monk.Flow waarbij we startten met het aanpakken van de zes grootste uitgaven en inefficiënties van het huidige proces; van de briefing tot en met de media-inzet.'
Wat zijn die zes grootste uitgaven en inefficiënties precies?

Niek Eijsbouts

Knap van John Hegarty dat hij ook TBWA en Saatchi & Saatchi is gestart. Of bedoel je misschien BBH?

Susanne van Nierop

@Niek: net niet inderdaad, TBWA IN London en was aandeelhouder in Saatchi & Saatchi:
He joined Cramer Saatchi in 1967, and was a founding shareholder when it became Saatchi & Saatchi. In 1973. he co-founded the London office of TBWA, and then in 1982 started Bartle Bogle Hegarty.
Aangepast in het artikel

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in