Overslaan en naar de inhoud gaan

Magnum kiest na pitch voor For You Agency

Bureau richt zich met lanceringscampagne op Gen-Z.
Magnum Bonbon
Magnum Bonbon

For You Agency heeft de pitch gewonnen voor de lancering van Magnum Bonbons, de nieuwste productcategorie van ijsmerk Magnum. Het socialmediabureau gaat de introductie onder Gen-Z in Nederland leiden, waarbij het verantwoordelijk wordt voor aandacht genereren via diverse media, socialmediaplatformen en activaties. In lijn met eerdere initiatieven, presenteert Magnum een vernieuwde campagne die Gen-Z nog beter moet aanspreken.

related partner content for mobile comes here

Britt Messing en Tess Scholten, founders For You Agency: 'Cultuur ontstaat van onderaf, aangedreven door communities op sociale media. Het is continu in beweging. We geloven dat merken niet alleen moeten reageren op deze veranderingen, maar ze moeten leiden. En dat is precies wat we met Magnum Bonbons willen doen.'

Nizar Ben Messaoud, senior brandmanager Ice-Cream Unilever: 'Met For You Agency hebben we een partner gevonden die de taal van onze doelgroep spreekt en ons helpt om op TikTok echt impact te maken.'

Naast de lancering van de Magnum Bonbons-campagne, die wordt verwacht in het laatste kwartaal van 2024, bracht Unilever al eerder de merken Knorr, Unox en Liquid I.V. onder bij het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in